قوانین و مقررات

فروش و ارسال سفارشات

  • فروشندگان موظف هستند حداکثر تا دو روز کاری بعد از دریافت سفارش ارسال را انجام دهند و کدرهگیری را برای خریدار ارسال کنند.
  • بعد از ارسال کدرهگیری، خریدار صحت کد را بررسی کرده و نهایتا ظرف مدت ۱۰ روز بعد از دریافت کد رهگیری، نظرش را درباره محصول اعلام میکند.
  • چنانچه ظرف این مدت خریداری اظهارنظری نکرد، به معنای رضایت از محصول بوده و هزینه کالا بعد از کسر کمیسیون به حساب فروشنده واریز می شود.
  • در مواردی که سفارش با پیک ارسال می شود، هزینه پیک مستقل از فاکتور و با توجه به محل استقرار مشتری، از مشتری دریافت می گردد.
  • لطفا برای سفارش محصولات از آدرس های دقیق همراه با کد پستی ۱۰ رقمی ( در صورت موجود بودن ) استفاده کنید.
  • لطفا با سایر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت عدم حضور شما بسته را تحویل گرفته و هزینه آن را بپردازند. در غیر این صورت بسته برگشت خواهد خورد .
  • در صورتی که در دریافت سفارش خود با تاخیر غیر معقولی مواجه شدید حتما با فروشنده تماس بگیرید.
  • در صورتی که در ارسال سفارش با مشکل روبه رو شده اید با فروشنده گرفته و اطلاعات خود را به شرح زیر ارسال کنید تا سفارش توسط او ثبت گردد.
    اطلاعات مورد نیاز : نام و نام خانوادگی – آدرس به تفکیک استان ، شهر و … – کد پستی ۱۰ رقمی – شماره تماس – نام و شناسه کالا و همچنین تعداد محصولات درخواستی.
  • اگر کد پستی ندارید، صفر بگذارید.

کیفیت کالا

  • فروشنده ها موظف به شرح مواد اولیه در قسمت توضیحات محصول می باشند.
  • دقیقا مطابق با همین توضیحات محصول ارسال می گردد.
  • در صورت مغایرت اجناس، با فروشنده مشکل را در میان بگذارید.
  • چنانچه مشکل حل نگردید به پشتیبانی پیام دهید.

روش های پرداخت / مالیات بر ارزش افزوده  / اعتبار قیمت ها

  • کلیه سفارشات همراه با فاکتور ارایه می شوند و خریدار باید مبلغ نهایی فاکتور ( که شامل هزینه محصولات + هزینه پست ) می باشد را مطابق فاکتور پرداخت نماید.
     
  • در حال حاضر هیچگونه مالیاتی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمیگردد  و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده + هزینه ارسال را بدون مالیات پرداخت می نماید.
  • کلیه کالاهایی که در سایت دارای لینک سفارش هستند ، قابل خرید بوده  و اعتبار قیمت آنها، تا زمان تغییر آن قیمتها در سایت می باشد.

روند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه

  • در صورتی که کالای تحویل گرفته شده توسط خریدار با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد و این اشتباه از طرف فروشنده بوده باشد، فروشنده موظف به پرداخت ( هزینه پستی + ۳ درصد از هزینه محصول) به حساب سایت می باشد.
  • بعد از اینکه فروشنده اقدام به پرداخت مبلغ فوق الذکر نمود، خریدار موظف است کالا را به آدرس فروشنده برگشت بزند.
  • در صورتی که فروشنده اقدام به واریز هزینه فوق الذکر نکند، ضمن بازگشت پول کالا به حساب خریدار، تلاشی از جانب ما برای برگشت محصول از سوی خریدار انجام نخواهد شد.
  • اگر بعد از واریز ( هزینه پستی + ۳ درصد از هزینه محصول) به حساب سایت، خریدار اقدام به برگشت کالای خریداری شده نکند، مبلغ کالا فروش رفته و هزینه پسیتی به حساب فروشنده واریز می شود.
  • در صورت انصراف خریدار، این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید، چنانچه کالا را ارسال نکرده باشد امکان برگشت هزینه پس از کسر کارمزد وجود دارد.

با تشکر و احترام